پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نیساری

حوزه/ حجت الاسلام نیساری در نشست بصیرتی طلاب، اساتید و مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران آذربایجان‌غربی، گفت: روحانیت امروز علی‌رغم دشمنی‌های آشکار معاندین با موجودیت آن، مورد اعتماد مردم است و دشمن هم به این مسئله پی برده و به دنبال بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به روحانیت و جدایی آن‌ها از مرجعیت شیعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری شامگاه شنبه در نشست بصیرتی طلاب، اساتید و مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران آذربایجان‌غربی که در سپاه شهدای استان برگزار شد اظهار داشت: رهبری همراه با اخلاص امام(ره) و مرجعیت و  روحانیت و حضور مردم در صحنه،  انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و همانگونه که حضور و اتحاد مردم در طول چهل سال نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کرده، عدم حضور مردم و جدایی آن‌ها از حکومت می‌تواند برای آینده انقلاب خطرناک باشد.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه دشمن از عدم همراهی برخی روحانیون با انقلاب سوء استفاده کرده و به اهانت مرجعیت و رهبری روی آورده و ما نباید در مقابل این حملات دشمن کوتاهی کنیم؛ امروز دفاع از انقلاب و رهبری برای همه ما واجب است.

عضو شورای روحانیت ارومیه بیان داشت: رهبر انقلاب وقتی از فعالیت جریان‌های معاند که به دنبال رخنه به حوزه‌های علمیه بودند احساس خطر کردند با مدیران و مسئولین حوزه جلسات جداگانه‌ای گذاشته و آن‌ها را از این خطر آگاه کردند؛ حوزه امروز نتوانسته آن گونه که باید مردم را با نظام همراه کند؛ مایوس شدن در جنگی که دشمن در آن دین و اعتقادات را نشانه گرفته مفهومی ندارد، بلکه باید با قدرت انقلاب و اهداف امام(ره) را ادامه داده و به پیروزی بزرگ ملت ختم کنیم.

وی افزود: روحانیت امروز علی‌رغم دشمنی‌های آشکار معاندین با موجودیت آن، مورد اعتماد مردم است و دشمن هم به این مسئله پی برده و به دنبال بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به روحانیت و جدایی آن‌ها از مرجعیت شیعه است.

حجت الاسلام نیساری ادامه داد: طلاب و مبلغین نباید امروز فقط به منبرهای یکطرفه برای رساندن پیام دین و انقلاب اکتفا کنند، بلکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند با مردم ارتباط برقرار کرده و به تبلیغ چهره به چهره بپردازند.

وی تصریح کرد: در کنار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باید به مطالبات بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب توجه جدی شود و آن‌ها را هم برای مردم تبیین کرده و از مسئولین برای عملیاتی شدن دغدغه های رهبری مطالبه کنیم.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از اساتید مدارس علمیه خواهران و برادران ارومیه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha