چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تلاش مهاجم برای زیرگرفتن مردم در مسجد ویرجینیا ناکام ماند

حوزه/ اتومبیلی در تلاش برای زیرگرفتن مردم در مسجد جامعه اسلامی ویرجینیای مرکزی در شارلوتزویل، با یک نمازگزار از ناحیه بازو اصابت کرد که خوشبختانه آسیب جدی ندید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dailyprogress، تلاش یک مهاجم برای زیرگرفتن مردم در نزدیکی جامعه اسلامی ویرجینیای مرکزی در شهر شارلوتزویل ناکام ماند.

به گفته پلیس شهر شارلوتزویل در ایالت ویرجینیای آمریکا، در ساعت 11:10 غروب پنج شنبه اتومبیلی در تلاش برای زیرگرفتن مردم، از ناحیه بازو با یک عابر پیاده برخورد کرد که خوشبختانه صدمه جدی ایجاد نکرد.

اتومبیل مذکور از صحنه گریخت و گفته می شود که آخرین بار در خیابان 9ام جنوب غربی دیده شده و به گفته پلیس یک ماشین سدان سیاه رنگ بوده است.

هنوز علل اصلی حادثه مشخص نیست، ضارب دستگیر نشده و پلیس گشت ویژه در اطراف مسجد گذاشته است.

تیلر هاون سخنگوی پلیس گفت که رئیس پلیس به هر شکل لازم حامی مردم خواهد بود. در این میان اعضای جامعه اسلامی ویرجینیای مرکزی از مردم برای تشدید تدابیر امنیتی کمک خواسته اند و یک حساب ویژه برای جمع آوری 30 هزار دلار کمک مالی لازم تشکیل داده اند.

در وبسایت مسجد آمده است: در این روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان، ما از شما می خواهیم که در تامین امنیت مسجد ما در شارلوتزویل به ما کمک کنید. کمک های اهدایی شما نه تنها برای تامین امنیت مسجد خواهند بود بلکه کمک می کنند تا تمامی دیگر برنامه هایمان را بدون نگرانی برگزار کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha