پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود گفت: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر بشود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بابیان این‌که محیط مدارس باید محیطی تربیتی و آموزشی باشد، اظهار داشت: طبیعتاً نونهالان و عزیزان ما که در مدارس به درس و برنامه‌ آموزشی مشغول هستند باید در یک فضای پاک مشغول به تحصیل باشند.

وی ادامه داد: معلمان و مدیران اولیا باید مراقبت کنند تا سلامت نسل آینده این کشور از هر جهت محفوظ بماند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رفتارهای هنجار شکنانه ای در برخی از مدارس بودیم که به‌دور از شأن و جایگاه آموزشی و تربیتی مدارس است.

وی بیان داشت: دانش آموزان باید در یک مسیری آموزش و تربیت ببینند که در آینده‌ کشور در زمینه‌های مختلف علمی و تربیتی نقش‌آفرین باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشت: امروز در دنیا کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که دانش آموزان و دانشجویان آن کشور ازنظر علمی دارای رتبه‌های عالی باشند، اما اگر دانش آموزان به یک سلسله مسائل فرعی مشغول باشند که با شأن و جایگاه مسائل علمی سازگاری نداشته باشد، جامعه از کاروان رشد علمی و ترقی لازم بازخواهد ماند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که وزیر آموزش‌وپرورش نباید اجازه دهد فضای مدارس درگیر مسائل حاشیه‌ای شود  گفت: توصیه ما به وزیر آموزش‌وپرورش این است که به این‌گونه مسائل با دقت بیشتری رسیدگی کند و اجازه ندهند فضای مدرسه با این‌گونه مسائل درگیر بشود و برای خانواده‌ها که فرزندان خودشان را به‌عنوان امانت در اختیار مدیران و معلمان قرار می‌دهند نگرانی به وجود بیاید.

۳۱۳/۵۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha