جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: متاسفانه امروز مشاهده می شود که حرکت های خزنده ای وجود دارد تا ابعاد و بخش های مختلف سند ننگین ۲۰۳۰ را در ایران اسلامی پیاده کنند و این همان مسئله ای است که زمانی کسروی ها و تقی زاده ها می خواستند در کشور اجرا نمایند.

حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با ابراز تأسف از اجرای پنهانی سند ننگین ۲۰۳۰ در برخی از مدارس کشور، گفت: در رابطه با این سند بارها رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تذکرات جدی داده اند و همه باید جلوی این مسئله ایستاد و اجازه ندهیم که این تفکرات در جامعه و مراکز علمی ترویج و گسترش داده شود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: اجرای این سند موجب بی هویتی و ذلت کشور می شود؛ متاسفانه امروز مشاهده می شود که حرکت های خزنده ای وجود دارد تا ابعاد و بخش های مختلف این سند ننگین را در ایران اسلامی پیاده کنند و این همان مسئله ای است که زمانی کسروی ها و تقی زاده ها می خواستند در کشور اجرا نمایند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر دشمنان نظام جمهوری اسلامی مقابل انقلاب اسلامی ایران آرایش جنگی گرفته اند، لذا تمامی مسئولین و نخبگان باید احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه موقت قزوین روشنگری درباره سند 2030  توسط روحانیت تاکید کرد و گفت: از تمامی رسانه های دیداری و شنیداری تقاضا مندم که به محض مشاهده ترویج برنامه سند 2030 در مدارس، اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha