سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تاکید بر تاثیر تذکر لسانی به افرادی که نسبت به ارزش‌های دینی و شئونات ماه رمضان بی توجه هستند، گفت: برخورد سلبی با این افراد هدف ستاد امر به معروف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "حوزه" از بیرجند، محمد حسین چهکندی، جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برابر وظایف، همه تلاش خود را در راستای اجرایی کردن دستورات الهی به ویژه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به کار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این ستاد در ماه مبارک رمضان نیز با تذکر لسانی مهربانانه در جهت پیشگیری از مشکلاتی که به دلیل نا آگاهی از شئونات این ماه و گاهی بی توجهی به وجود می‌آید، تلاش می‌کند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی یادآور شد: از افراد و دستگاه‌هایی که متولی برنامه‌های عمومی در ماه رمضان هستند و وظایفی در این ماه برعهده دارند، تقاضا داریم که با رعایت شئونات رمضان به وظایف خود عمل کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدامات این دستگاه‌ها را رصد می کند.

چهکندی با اشاره به این‌که مردم خراسان جنوبی، مردمی متدین، مقید و پایبند هستند و تعهد و توجه مردم این استان به اصول و ارزش های دینی بسیار بالا است، ابراز کرد: عده‌ای از مردم به دلایل غیرعمد ممکن است نسبت به ارزش‌های دینی و شئونات ماه رمضان بی توجهی کنند اما به این افراد توصیه می‌کنیم که به این ارزش‌ها پایبند باشند و آنها را رعایت کنند.

چهکندی اضافه کرد: در صورت سرپیچی از این مهم باید بدانند قانون به این رفتارها بی توجه نیست.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با تاکید بر اهمیت تذکر لسانی و تأثیرگذاری آن بر رعایت ارزش‌های اسلام و به ویژه شئونات ماه مبارک رمضان، از همه افراد خواست تا با عمل به وظیفه همگانی خود در خصوص تذکر لسانی برای حفظ حرمت این ماه تلاش کنند.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha