جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه:

حوزه/حجت الاسلام بابکی در پنجمین جلسه ختم قرآن کریم مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن، گفت: کسانی که از خدا و پیامبر اطاعت کنند، همواره در جاده مستقیم گام بر می دارند و در مسیر راه، گمراه نخواهند شد و در اختلاف نظرها به صاحبان امرشان مراجعه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام  عباس بابکی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها بندرترکمن گفت: اطاعت از خدا بالذات و اطاعت از رسول بالعرض است، کسانی که از خدا و رسول اطاعت کنند در زمره گروهی خواهند بود که خداوند متعال آنان را گرامی می دارد.

وی ضمن اشاره به نتایج پیروی از خدا و رسول، ادامه داد: مطیع محض خدا و پیامبر اکرم(ص) بودن موجب همنشینی با افرادی می شود که خداوند نعمت خود را بر آنان تمام کرده است.

مدرس حوزه تاکید کرد: اطاعت کردن از خداوند و رسول خدا(ص) جاودانه بودن در باغ های بهشت را در بر خواهد داشت که آب از پای درختان آنها همیشه جاریست.

حجت الاسلام بابکی خاطرنشان کرد: کسانی که از خدا و پیامبر(ص) اطاعت کنند، همواره در جاده مستقیم گام بر می دارند و در مسیر راه، انحراف و گمراه نخواهند شد و در هر چیزی که اختلاف و نزاع دارند به صاحبان امرشان مراجعه می کنند و به سخنانشان عمل می کنند و کوچک ترین مخالفتی در دل نخواهند داشت، و این تسلیم محض خدا و رسول بودن است که فرجام آن نیکوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha