پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم معارفه رئیس جدید مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع)

حوزه/ مراسم معارفه رئیس جدید مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع) پیش از ظهر امروز در سالن نشست های این مرکز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع) ظهر امروز با حضور علما و شخصیت های برجسته حوزه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین و استاد درس خارج حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین حسن آقانظری شاهرودی عضو جامعه مدرسین حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب  در قم با ذکر این مطلب که اگر مقدور بود شخص رهبر معظم انقلاب در این نشست تشریف می‌ آوردند، گفت: این حضور از این جهت بود که ایشان تحقق آرزوی دیرینه بزرگان و از جمله آرزوی قدیمی خودشان را مشاهده کنند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا حائری رئیس جدید مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع) ضمن تقدیر از رهبر معظم انقلاب در حسن اعتماد به وی، در تشریح آخرین فعالیت های این مؤسسه از تولید و انتشار 41 جلد موسوعه فقه شیعه، 11 جلد موسوعه فقه مقارن و چندین اثر دیگر خبر داد

درادامه این مراسم، متن پیام انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حائری به ریاست مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع) توسط  حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی قرائت شد و حکم نیز به شکل رسمی به مدیر جدید ابلاغ شد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha