جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/حجت الاسلام جباری با بیان این که مردم و مسئولان کشور به دروغ پردازی های مقامات آمریکایی توجهی نکنند، تصریح کرد: آمریکایی ها به خوبی می دانند که در برابر اقتدار نظامی ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر عصر روز گذشته در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان، خدمت به مردم را مهم ترین وظیفه مدیران دانست و گفت: مسئولان باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

وی با بیان این که شرایط اقتصادی امروز کشور نیازمند تلاش و مجاهدت همه جانبه مسئولان و مدیران بخش های مختلف کشور است، افزود: باید با اقدامات امید آفرین در جامعه، تلاش دشمن در جهت تزریق ناامیدی را خنثی کنیم.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز دشمنان همه توان خود را با فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران به کار گرفته اند، گفت: در چنین شرایطی همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید همه بخش های کشور آرایش جنگی به خود بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیازمند وحدت و همبستگی همه بخش های کشور به منظور برون رفت از مشکلات هستیم، ادامه داد: نباید با اقدامات دشمن شاد کن مسیر تحقق اهداف دشمنان را در کشور فراهم کرد.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که با مدیریت جهادی و انقلابی می توان از همه بحران ها به راحتی عبور کرد، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود مسیر حرکت کشور را برای برون رفت از مشکلات مشخص کردند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مسئولان و مدیران کشور باید برای رفع مشکلات در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی بیشتر تلاش کنند، گفت: مسأله رونق تولید که ایشان در ابتدای سال تأکید کردند با محور برنامه های اقتصادی دولت قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به نمایش تبلیغاتی آمریکایی ها در منطقه علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دولتمردان خام آمریکایی فکر می کنند با جنگ روانی می توانند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کنند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهربا بیان این که ملت ایران مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها خواهن ایستاد، گفت: دولتمردان آمریکایی این بار چهره واقعی خود را به دنیا نشان دادند و ثابت کردند که همواره در پی جنگ افروزی هستند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هر گونه اقدام احتمالی آمریکایی ها در آمادگی کامل دارند، افزود: اگر آمریکایی ها بخواهند کوچکترین اقدام اشتباهی انجام دهند بدانند با پاسخ محکم و تمام کننده ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مردم و مسئولان کشور به دروغ پردازی های مقامات آمریکایی توجهی نکنند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به خوبی می دانند که در برابر اقتدار نظامی ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha