جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491913
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حوزه /حضور دانش‌آموزان چایپاره در مدرسه علمیه فاطمةالزهر(س)، سرکشی امام جمعه سلماس از خانواده های بی‌بضاعت و عیادت طلاب خوی از مدیر مدرسه علمیه آیت الله نمازی، از جمله اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی دانش‌آمموزان شهرستان چایپاره از مدرسه علمیه فاطمةالزهرا (س) این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید خانم حسین پور مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهرا (س) ضمن تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در حوزه، گفت: طلب علم بزرگترین امتیاز انسان در دین اسلام به شمار می‌رود و با علم است که انسان به معاد و خداشناسی دست پیدا می‌کند و حوزه علمیه بهترین مکان برای شناخت خدای متعال است و از این رو باید افرادی که استعدا بالایی دارند جهت خدمت به دین خدا به تحصیل علوم حوزوی بپردازند.

سرکشی امام جمعه سلماس از خانواده های بی‌بضاعت

حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه سلماس به مناسبت ماه مبارک رمضان با خانواده‌های بهزیستی و بی‌بضاعت این شهرستان دیدار و پای درد دل آن‌ها نشست.

امام جمعه سلماس، رسیدگی به فقرا را وظیفه دینی و شرعی مؤمنان دانست و گفت: اطعام یک فرد در ماه رمضان برابر با آزادی یک بنده است و اگر این اطعام برای افراد نیازمند و فقیر باشد ثواب بیشتری دارد و در دین اسلام بدان تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد:در ماه مبارک رمضان اطعام فقرا و نیازمندان به تبعیت از سیره پیامبر(ص) و معصومین(ع) نباید مورد غفلت واقع شود و مسلمین باید بنا به وسع و توانایی مالی خود فقرا و ایتام را نیز مد نظر داشته و بایستی روحیه احسان و نیکوکاری را جامعه اسلامی بیش از پیش نهادینه کنند چرا که این ماه،ماه کرم و بخشش است.

عیادت طلاب  از مدیر مدرسه علمیه آیت الله نمازی خوی

طلاب گروه جهادی تبلیغی آیت الله خویی(ره) شهرستان خوی از حجت الاسلام سید قاسم موسوی مدیر مدرسه علمیه آیت الله نمازی شهرستان خوی که به دلیل بیماری بستری است، عیادت کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha