جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 ورود فرد مشکوک با پوشش زنانه به مسجد میشیگان، نمازگزاران را آشفته کرد

حوزه/ تحقیقات پلیس برای یافتن فردی که آخر هفته با وضعیتی مشکوک درحالی که لباس زنانه پوشیده بود، وارد مسجد مسلمانان شده و از محل گریخته ادامه دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  wxyz، تحقیقات پلیس شهرستان کانتون در ایالت میشیگان آمریکا برای پیدا کردن مردی که آخر هفته با وضعیتی مشکوک به داخل مسجد محلی وارد شده همچنان ادامه دارد.

پلیس درحال بررسی تصاویر مداربسته ای است که نشان می دهد مردی با لباس زنانه روز گذشته وارد مسجد شده است. این فرد وارد مسجد شده و در محل نمازخانه زنانه پرسه می زده و هنگامی که دیگر نمازگزاران به وی مشکوک شده اند به سرعت از محل گریخته است.

به گفته پلیس، هنگامی که یکی از اعضای مسجد او را مورد بازخواست قرار داده، محل را ترک کرده و نیروهای پلیس همچنان سعی دارند او را پیدا کنند و انگیزه این کار او را بفهمند.

گفته می شود این حادثه نگرانی های زیادی را در میان اعضای جامعه اسلامی برانگیخته است.

محمدعلی الهی امام جماعت مسجد «مجلس اسلامی حکمت» در این باره گفت: اینکه به یک مسجد یا کنیسه یا یک کلیسا بروی و مردم را بترسانی، واقعا ناعادلانه است.

رهبر جامعه اسلامی به خبرنگاران محلی گفت که به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، نیاز است که فضای آرامش و امنیت را برای مسلمانان محلی و نمازگزاران ایجاد کنیم.

الهی افزود: وقتی کسی می آیدو سعی می کند ترس به همراه خودش بیاورد و مردم را بترساند، خیلی نامعمول است. و حقیقتا یک بی عدالتی در حق مکان عبادی و تحصیلی محسوب می شود.

به گفته وی، پس از حادثه شنبه اقدامات امنیتی در مسجد تشدید شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha