پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: اقدامات آیت الله اعرافی برای آینده حوزه های علمیه امیدوار کننده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تمجید مقام معظم رهبری از آیت الله اعرافی در دیدار اخیر طلاب با ایشان، اظهار داشت: مطلبی که مقام معظم رهبری در مورد آیت الله اعرافی فرمودند، نه مبالغه بود و نه این که چون خود ایشان در مراسم حضور داشتند؛ مقام معظم رهبری این عبارت ها را به کار بردند، بلکه واقعیتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان این که آیت الله اعرافی برای همه ی قسمت های حوزه برنامه تدوین کرده است،  ادامه داد: به جرأت می توان گفت در طول عمر حوزه، برنامه ای به این سبک و کامل برای بخش های مختلف حوزه نوشته نشده بود، اما ایشان این مهم را عملی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی ابراز داشت: برای اولین بار برنامه های مدوّنی که هر قسمتی چه کاری انجام دهد در زمان آیت الله اعرافی عملیاتی شده است.

وی افزود: اقدامات آیت الله اعرافی برای آینده حوزه های علمیه امیدوار کننده است و بارها من این را در جلسات مختلف بیان کرده ام.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه تصریح کرد: برنامه هایی که ایشان برای پیشرفت حوزه در نظر گرفته اند بسیار غنی و ارزشمند است در واقع همانطوری که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، آیت الله اعرافی برای حوزه های علمیه یک ظرفیتی است که باید قدر این مهم را بدانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha