جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدرضا فخر

حوزه/مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: نشست بازخوانی کارکرد رسانه ها در دوران دفاع مقدس، تجمع بزرگ نیروهای مسلح به میزبانی سپاه، همایش گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه جماران و .. از برنامه های پیش بینی شده امسال در سالروز گرامی داشت سوم خرداد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، محمدرضا فخر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد آزادسازی خرمشهر در بیرجند، اظهار داشت: امام(ره) کلام ماندگاری دارند که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این نشان از نگاه بلند و خدایی امام خمینی(ره) دارد .

وی با اشاره به شعار «ما پیروزیم»، با بیان اینکه یکی از دلایلی که ستاد کل نیروهای مسلح این شعار را انتخاب کرده برمی گردد به فرمایشات گذشته و حال رهبری، افزود: در بند 13 بخشنامه وزارت کشور در خصوص برنامه های گرامی داشت این روز، آمده است وزارتخانه و سازمانها و نهادهای لشکری و کشوری نسبت به حضور رده های خود در این مراسم اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته با پشتیبانی مجموعه های مختلف اقداماتی در این ایام صورت گرفت که برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، بانگ مقاومت و پیروزی در مساجد، اجرای گروه های رزم نواز و رونمایی از نماهنگ ازجمله برنامه هایی بود که در این ایام انجام شد.

فخر اضافه کرد: همچنین برگزاری همایش ویژه بانوان، گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای جشنواره پرواز توسط شهرداری بیرجند در دشت فوداج، برگزاری میزگردی با حضور فرماندهان بیت المقدس در صدا و سیما از دیگر برنامه های سال گذشته به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر بود.

وی درخصوص برنامه های امسال اعلام کرد: نشست بازخوانی کارکرد رسانه ها در دوران دفاع مقدس، تجمع بزرگ نیروهای مسلح با میزبانی سپاه، همایش گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر شب سوم خرداد در حسینیه جماران، اجرای شب های شعر، خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس بخشی از برنامه های پیش بینی شده امسال خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی متذکر شد: در عملیات بیت المقدس سه گردان از استان خراسان جنوبی حضور داشتند و شهید «خائف» از اولین شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر محسوب می شوند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha