جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد

حوزه/ امام جمعه هوراند حضور دانش آموزان و خانواده آنان در نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد را بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: تربیت صحیح دانش آموزان در مسیر انقلاب اسلامی در مدارس بسیار مهم است و تضمین کننده آینده کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد در آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان هوراند که با حضور پرتعداد دانش‌آموزان و نوجوانان برگزار می‌شود، گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن فرصت مناسبی برای تزکیه روح و ارتباط با ذات اقدس الهی است.

وی افزود: تلاوت قرآن در ماه رمضان، موجب ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس بیشتر با این کتاب آسمانی و نهادینه سازی سنت ختم قرآن کریم در میان مردم به ویژه دانش آموزان، نوجوانان و جوانان در این ماه پرفضیلت است.

امام جمعه هوراند حضور دانش آموزان و خانواده آنان در نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: تربیت صحیح دانش آموزان در مسیر انقلاب اسلامی در مدارس بسیار مهم است و تضمین کننده آینده کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام شکرنژاد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات معنوی، محافل انس با قرآن و شناساندن معارف و برکات ماه مبارک رمضان، نقش بسیار مهمی در تربیت دینی دانش آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ و معارف اسلامی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha