سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خرمشهر

حوزه/ مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مدس سپاه پاسداران خراسان جنوبی از برگزاری برگزاری ۲۴ نشست بصیرتی در سطح مدارس علمیه استان، همزمان با ایام آزدسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، رضا معتمدی، مدیرعامل موسسه آیه های استقامت خراسان جنوبی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد آزادسازی خرمشهر در بیرجند، اظهار داشت: گردهمایی رزمندگان همیشه در مرکز استان اجرا می شده و بهتر است در سطح شهرستان ها گسترش یابد. به عنوان مثال در شهرستان درمیان رزمندگان زیادی هستند که در این عملیات شرکت کرده اند و بهتر است از این بزرگواران استفاده شود.

مدیرعامل موسسه آیه های استقامت خراسان جنوبی درخصوص برنامه هایی که می تواند مفید واقع شود، عنوان کرد: مسابقه خاطره نویسی اگر برگزار شود اتفاق بسیار جالبی است.

معتمدی با بیان اینکه نشست فرزندان شاهد و ایثارگران برگزار شود، گفت: بسیاری از فرزندان شاهد حتی نمی دانند همرزمان پدرشان چه کسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: روزنامه ها به سراغ افراد ناشناخته تر بروند و بهتر در برنامه سخنرانی در مساجد و مدارس از رزمندگان تقدیر شود تا بیشتر موجب تقویت روحیه این افراد شود.

زهرایی، مسئول حفظ آثار سپاه پاسداران خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان داشت: در این ایام 18 برنامه محوری در سطح استان داریم .

وی اعلام کرد: برگزاری تجمع بزرگ نیروهای مسلح با میزبانی سپاه در حسینیه جماران در روز پنجشنبه دوم خرداد و  مراسم گرامی داشت سوم خرداد پنجشنبه شب و به صورت عمومی در ساعت 21 در محل حسینیه جماران برگزار می شود.

مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مدس سپاه پاسداران خراسان جنوبی ادامه داد: برپایی 24 نشست بصیرتی در سطح مدارس علمیه، اعزام تیم های پزشکی شهید رهنمون از یکم تا پنجم خرداد به مناطق محروم، اجرای نمایش دفاع مقدس در سه مسجد توسط بسیج هنرمندان از یکم تا پنجم و برگزاری میز خدمت با حضور کارشناسان ادارات در تمام شهرستان های استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه ها در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha