جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اقتصاد کرانه ای، مهم ترین اقتصاد است و استان بوشهر در این زمینه بهترین جغرافیای کرانه ای را دارد، گفت: باید در زمینه اقتصاد یک برنامه دانش بنیان ۵۰ ساله طراحی شود تا در عرصه ملی و بین المللی مطرح باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با مدیرعامل و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: اقتصاد از مقولات علمی است و نمی توان بدون دانش، درآمد اقتصادی را در منظومه اقتصاد به حرکت درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه از همان ابتدا رشد اقتصاد براساس دانش بنا شده و در صورت ضعف دانش، منظومه اقتصاد دچار مشکل می شود، افزود: شرایط کنونی جهان بسیار پیچیده است، اگر در گذشته سیاست، راهبرد اقتصاد جهان را طراحی و مدیریت می کرد، در حال حاضر اقتصاد سیاست را مدیریت کرده و بر دیگر ابعاد زندگی انسان تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: اگر مملکت در زمینه اقتصادی پیشرفت نداشته باشد در تمام عرصه ها دچار بحران می شود به همین علت اقتدار اقتصادی موجب اقتدار یک نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتصاد کرانه ای، مهم ترین اقتصاد است و استان بوشهر در این زمینه بهترین جغرافیای کرانه ای را دارد افزود: باید در زمینه اقتصاد یک برنامه دانش بنیان 50 ساله طراحی شود تا در عرصه ملی و بین المللی مطرح باشیم.

ثبات قوانین در عرصه اقتصادی، وضع قوانین مناسب، ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان بدون نگرانی در بازگشت و حمایت از مراکز تولیدی از دیگر مواردی بود که امام جمعه بوشهر به آن اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha