سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، تصریح کرد: لحظه‌های رمضان غنیمت‌ است از فرصت این ماه عزیز استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: در روزهای ابتدایی ماه رمضان قرار داریم و این فرصتی است که خداوند متعال برای بندگان خود قرار داده تا زندگی خود را اصلاح کنند.

وی بیان کرد: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و ماه فرصت‌هاست! یکی از فرصت‌هایی که خداوند متعال به طور خاص در این ماه بیشتر به بندگان خود عطا کرده، فرصت درک سحرها است! سحر در نظام معارف دینی، جایگاه ویژه‌ای دارد، آن‌گونه که خداوند، هر کرامتی را که به بندگان برگزیده خود عنایت کرده، به برکت سحر و عبادت و تهجد در دل شب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: قرآن کریم نیز درباره وجود مبارک حضرت موسی، می‌فرماید پس از گذراندن چهل شب احیا و درک سحرها، به او توفیق دریافت کتاب الهی را عطا کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بیش از کسانی که پا به سن گذاشته‌اند، ظرفیت استفاده از این فرصت بندگی را دارند، اظهارداشت: تا جان در بدن دارید و می‌توانید در راه خدا قدم بردارید، از این امر غفلت نکنید؛ چراکه اگر از این لحظه‌های گذران عمر و فرصت‌هایی که خداوند در زندگی انسان قرار داده، بهره کافی نبرید، در آینده جز حسرت نصیبی نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha