چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ ترتیل خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ ۶۰ خادم نوجوان دختر و پسر در برگزاری ویژه‌برنامه قرآنی «ایوان آینه»، آیین ترتیل خوانی قرآن نوجوانان همکاری دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه ترتیل خوانی نوجوانان همه روز از ساعت ۱۷ در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود.
روزانه ۶۰۰ نوجوان دختر و پسر در برنامه ترتیل خوانی ایوان آینه حضور دارند.

بر اساس این گزارش: آموزش نکات تجویدی، آموزش مباحث اخلاقی در قالب داستان، برگزاری مسابقه، اهدای فیش تبرکی از برنامه‌های محوری این مراسم است.
در ماه مبارک رمضان سال جاری ۶۰ خادم نوجوان دختر در برگزاری این ویژه‌برنامه معارفی همکاری دارند.

همچنین رواق نوجوان دختران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در ایام ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۶ حلقه‌های قرآنی، با عنوان مشکات را با موضوع آیه شاخص از جزء قرآن همان روز را به همراه مسابقه کتبی (هرروز یک برنده) برگزار می‌کند.

در نوبت عصر روزهای ماه مبارک رمضان نیز همه‌روزه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ حلقه‌های هنری و معرفتی در رواق نوجوان در حال برگزاری است.

در نوبت عصر روزهای شنبه حلقه کار روی چرم برای نوجوان برگزار می‌شود؛ در روزهای یکشنبه‌ها حلقه مهارتی میوه‌آرایی برای نوجوانان دختر در حال برگزاری است.

در روزهای دوشنبه حلقه مهارتی جعبه کادو سازی، در روزهای سه‌شنبه کار با قیطون، چهارشنبه حلقه سبک زندگی اسلامی برای نوجوانان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: در روزهای پنج‌شنبه هیئت بنات الکریمه ویژه‌برنامه معارفی برای نوجوانان برگزار می‌کند که در اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان حلقه معارفی «چه کار کنیم در ماه مهمانی خدا به همون خوش بگذره» برگزار شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha