جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد

حوزه/ مسئول تبلیغات شهرستان نجف آباد بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، در منابر ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

مسئول اداره تبلیغات شهرستان نجف آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  گفت: علاوه بر حضور بیش از 200 نفر از ائمه جماعات ثابت شهرستان نجف آباد 93 نفر از طلاب و روحانیون حکم تبلیغی از اداره تبلیغات اصفهان و قم برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان امسال دریافت کرده اند.

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی با اشاره به فعالیت های تبلیغی در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 93 مبلغ و مبلغه از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان اعزام شدند، که این مبلغین عمدتا در کمپ های ترک اعتیاد، زندان، مراکز جمعیتی، پارک ها و یادمان شهدای شهرستان نجف آباد جهت اقامه نماز، سخنرانی، گفتمان های دینی، مشاوره و پرسش و پاسخ مشغول به فعالیت تبلیغی می باشند.

وی با بیان برگزاری محافل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان که در منازل تشکیل می شود، افزود: خواهران مبلغه با حضور در این محافل به بیان نکات تفسیری، احکام و ... می پردازند.

حجت الاسلام قاسمی در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری جناب آقای نظری، به مناسبت سوم خرداد و ایام آزاد سازی خرمشهر در محل یادمان شهدای نجف آباد با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان از قبیل اداره ارشاد، ناحیه مقاومت بسیج، موسسه ثامن الائمه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد عصر روز پنج شنبه برگزار می گردد.

 وی در ادامه بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، در منابر ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف سازمان تبلیغات قرار دادن محتوای لازم جهت تبین بیانیه در اختیار مبلغین است که محتواهای تبلیغی شامل فایل های پاورپوینت و پی دی اف با رویکرد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همراه نکات قرآنی این بیانیه و مواردی که نیاز مبلغین می باشد، در اختیار مبلغین قرار می گیرد.

ایشان در خصوص روش ارسال محتواها برای مبلغین گفت: این محتواها در کانال دفتر تبلیغات در پیام رسان داخلی ایتا بار گزاری می شود و مبلغین با عضویت در این کانال از محتواها استفاده می کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم مبلغان باتبیین این بیانیه بتوانند رسالت خود را در این زمینه انجام دهند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به فرصت های موجود در ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای برقراری ارتباط بین عبد و معبود است، و ان شاءالله همه مومنین و مومنات در این ماه همدیگر را مشمول دعای خیر قرار دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نامور IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    احسنت...