جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نور

حوزه/ حجت الاسلام احمدی به اتفاق تلخ اخیر در برخی مدارس کشور اشاره کرد و آن را ناشی از نفوذ فرهنگی دشمن دانست و گفت: متأسفانه در سایه بی توجهی برخی مسئولان شاهد چنین رویدادهای تلخ و ناگواری در سطح مدارس بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مازندران، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی، امام جمعه نور امروز در دیدار جمعی از معلمان، آموزش و پرورش را یکی از ارکان مهم آموزشی کشور معرفی کرد و گفت: تربیت و پرورش نسلی متعد، دیندار و انقلابی نیازمند توجه بیشتر به دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مسائل تربیتی، دینی و اخلاقی در مدارس باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: تربیت در آموزش و پرورش باید مقدم بر تعلیم شمرده شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که برنامه های دینی و تربیتی باید در سطح مدارس بیشتر تقویت شود، خاطرنشان کرد: امروز مدارس و دانش آموزان در معرض تهدید و هجمه های فرهنگی بسیاری قرار دارند.

امام جمعه نور با بیان این که از بین بردن ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه اسلامی، هدف امروز دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با ترویج ارزش های ضد اخلاقی می کوشد دانش آموزان و نوجوانان ما از مبانی دینی و ارزشی فاصله بگیرند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود به اتفاق تلخ اخیر در برخی مدارس کشور اشاره کرد و آن را ناشی از نفوذ فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در سایه بی توجهی برخی مسئولان شاهد چنین رویدادهای تلخ و ناگواری در سطح مدارس بودیم.

وی با اشاره به این که کلیپ های منتشر شده از این موضوع تلخ در مدارس نشان داد که دشمن برای از بردن هویت دینی و ارزشی نسل آینده کشورمان به شدت مشغول فعالیت است، بیان داشت: باید با اصلاح و تقویت برنامه های فرهنگی و دینی در سطح مدارس، از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

امام جمعه نور با تأکید براین که مسئولان آموزش و پرورش باید پاسخگوی چنین اتفاق تلخی باشند، ادامه داد: نباید در کنار چنین مسائل مهمی به راحتی گذر کرد بلکه باید با عوامل بروز چنین حوادثی به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به این که بروز چنین موضوعاتی تنها در سطح مدارس ما نیست، بلکه از مهد کودک گرفته تا در برخی از دانشگاه ها، این گرفتاری ها را شاهد هستیم، ادامه داد: نباید بگذاریم فرهنگ غرب به راحتی در مراکز مهم علمی و آموزشی جامعه اسلامی نفوذ و رسوخ کند.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که بروز چنین اتفاقی در سطح مدارس یکی از مظاهر جدی نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی است، بیان داشت: سند ضد فرهنگی 2030 نیز به دنبال ترویج چنین رویدادهای ضد دینی و فرهنگی در سطح مدارس ما بود که با روشنگری و هوشیاری مقام معظم رهبری متوقف شد.

وی با بیان این که نباید بگذاریم افکار و عقاید دانش آموزان کشور در مسیر غیر دینی شکل بگیرد و رشد کند، ادامه داد: برخی ها در این کشور با اعمال و رفتار خود تلاش می کنند سبک زندگی غلط غربی را در این جامعه ترویج و نهادینه کنند که باید هوشیار باشیم.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha