سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا زمانی می توانست حکومت ۵۰ کشور را بدون اندک هزینه ای تغییر دهد اما اکنون خاصیت خود را از دست داده زیرا امروز دیگر با بمب اتمی و هیدروژنی نمی توان یک جامعه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج با اشاره به اینکه آنچه در نهایت پیروزی و شکست را رقم خواهد زد، جبهه نرم افزار است، اظهار کرد: نهایت جهان که ختم به دولت حق می شود از نوع نرم افزار خواهد بود.

وی بیان اینکه در روایات آمده است که شرایط آخرالزمان، بهترین و بدترین زمان خواهد بود، و اکنون ما این شرایط را مشاهده می کنیم، افزود: جنگ های فیزیکی گرچه وجود دارد و انواع یورش های ظالمانه و وحشی‌گرانه انجام می شود اما هیچکدام کارساز نیست و نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مشاهده می کنید که دنیا با این همه تسلیحات و تهدیدها، 70 سال بر سر مردم مظلوم فلسطین چه آورده است، اما حقیقت مطلب این است که هنوز فلسطین وجود دارد، چون سلطه های فیزیکی تعیین کننده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آمریکا زمانی می توانست حکومت 50 کشور را بدون اندک هزینه ای تغییر دهد اما اکنون خاصیت خود را از دست داده زیرا امروز دیگر با بمب اتمی و هیدروژنی نمی توان یک جامعه را شکست داد.

وی ادامه داد: دوران هیروشیما و ناکازاکی گذشته و اگر یک دیوانه دست به چنین اقدامی بزند ده ها دیوانه دیگر بر علیه آن کشور اقداماتی انجام خواهند داد که هیچ انسانی سودی نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه امروز می تواند تأثیرگذار باشد امکانات نرم افزاری است، گفت: امام راحل به عنوان یک مرجع تقلید با دست خالی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و همه‌ی دنیا دیدند که چگونه توانست تغییر ایجاد کند و فاتح افکار گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: اینکه رهبر انقلاب فرموده اند که اگر من درگیر مسائل رهبری نبودم، مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم نشان از اهمیت و ارزش بالای این کار دارد.

وی با بیان اینکه امروز بازی کننده نقش اصلی، فضای مجازی است، ادامه داد: نصیحت هایی در خصوص بومی سازی فضای مجازی صورت گرفته است، اما دلیل اینکه چرا برخی ها به این نصیحت ها گوش فرا نمی دهند و آن ها را نمی پذیرند و همواره شاهد ضررهای زیادی هستیم، مشخص نیست!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: به هم ریختن بازار ارز و سکه بازی های سیاسی دشمن بود اما اینکه چرا اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد جای سوال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان با بازی های سیاسی و فرهنگی بشر را گول می زنند لذا تنها با هوشیاری می توان بشر را نجات داد، گفت: با توجه به هدفتان خوب کار کنید، دلگرم باشید، جوان های باذوق و با استعداد را جذب کرده و در همه ی مکان ها و مسائل ورود پیدا کنید زیرا باید سنگر به سنگر را پر نگه دارید.

وی با اشاره به اینکه نرم افزار، حقیقت پیروزی و شکست را رقم می زند، افزود: کار شما قابل ارزش گذاری نیست، بنابراین بر روی یک انسان، همانند 8 میلیارد انسان حساب باز کنید تا جلوی هجمه ای که قصد نابودی انسانیت را دارد، ایستادگی کرده و پیروز شوید.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha