جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با تاکید بر لزوم توجه فرهنگی به دانش آموزان، تصریح کرد: امروز باید بیشترین تلاش خودمان در تبلیغ را به سمت مدارس ببریم و سعی کنیم با بچه ها رفیق شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز در دیدار با اعضای گروه سراج با تاکید بر لزوم هدایت مردم، گفت: امروز باید تصمیم بگیریم که در ماه مبارک رمضان در جهت هدایت مردم قدم برداریم حتی اگر در این راه تنها یک نفر را هدایت کنیم بازهم موفق خواهیم بود.

وی افزود: نتیجه ای که می توان از یک گفت و گوی ساده یک ساعته به راحتی به دست بیاوریم را شاید در یک منبر طولانی مدت حاصل نشود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، به سیره ائمه اطهار(ع) در هدایت افراد اشاره کرد و گفت: غالبا هدایت گری هایی که انجام می شده، پای منبر ها نبوده و این مطلب در کوتاه بودن زمان خطبه ها نیز مشهود است.

وی تصریح کرد: منبرها در جای خود بسیار مهم است، اما نکته مهم تر در این جا است که ائمه(ع) ما بیشتر به دنبال ارتباط گرفتن با مردم بودند تا از این طریق و ارتباط چهره به چهره به تبلیغ بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، خطاب به مبلغان حاضر در جلسه، با تاکید بر لزوم توجه فرهنگی به دانش آموزان، تصریح کرد: امروز باید بیشترین تلاش خودمان در تبلیغ را به سمت مدارس ببریم و سعی کنیم با بچه ها رفیق شویم.

وی با تاکید بر اینکه دفتر نماینده ولی فقیه در استان در خدمت همه طلاب و مبلغان استان است اظهار داشت: به یاد داشته باشید ما به عنوان خادمان شما از این همه فعالیت به این اندازه خوشحال می شویم حال آن عزیزی که آقای همه ما و مولای ما است از دیدن این صحنه ها چه حسی پیدا خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خوان سالار IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    وفتی تعقل و تفکر در فعالیت هایمان غریبه باشد خوب می مانیم.
  • کامران IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    احسنت... حواس ها جمع باشه. مخاطب بزرگسال نیست. هنر میخواد انتقال پیام به این عزیزان.
  • کاووسی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    چ عجب ... هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازه است...
  • نادری IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    تفکر را در بچه ها افزایش بدید