سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، نیروی انتظامی را خدمتگزار مردم دانست و گفت: چه در نهادها و چه در جریان کلی جامعه و کشورمان با آرمان ها فاصله داریم، اما این که احساس شود در راه قرار داریم و به مقصد خواهیم رسید، مهم است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: وجود شما و امثال شما در نیروی خدمتگزار انتظامی باعث شده تا امروز نیروی انتظامی در یک جایگاه محبوب قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسئولیت های بسیاری بر عهده دارد، افزود: اگر دقت کنیم مشاهده می کنیم که اکثر مأموریت ها و مسئولیت های این نیرو از نوع همان موارد امر به معروف، نهی از منکر، ارشاد و پیشگیری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از نظر کاری، نوع کار نیروی انتظامی بسیار مقدس است، خاطر نشان کرد: از نظر خودِ مجموعه نیز کارکنان این سازمان ارتقاء پیدا کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: نیروی انتظامی رشد مطلوبی کرده و این هم به همت علمایی است که با این عزیزان در این 40 سال کار کرده اند و هم همت خود آن هاست که نسبت به این قضیه جاذبه داشته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: چه در نهادها و چه در جریان کلی جامعه و کشورمان با آرمان ها فاصله داریم، اما این که احساس شود در راه قرار داریم و به مقصد خواهیم رسید، مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: فرماندهان نیروی انتظامی با بصیرت هستند و برای پرورش نسل آینده خود تلاش می کنند تا نیرویی مفید و کارساز بسازند.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha