شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از اعزام ۸۰ مبلّغ به روستاهای استان در ایام ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالصاحب امامی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه های تبلیغی مدارس علمیه تحت پوشش در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شش مدرسه علمیه برادران و یک مدرسه علمیه خواهران در استان فارس تحت پوشش نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز است.

وی با بیان اینکه 80 نفر از طلاب مدارس علمیه تحت پوشش نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس امام جمعه شیراز در ماه مبارک رمضان برای تلبیغ دین مبین اسلامی به روستا ها اعزام شده اند، افزود: علاوه بر این تعداد مبلغ، روحانیون دیگری نیز در مساجد مشغول تبلیغ دین اسلام هستند.

مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس به برنامه های روحانیون مبلیغ در روستاها و مساجد اشاره و تصریح کرد: مبلغین در این ایام برنامه هایی مانند بیان احکام، جلسات جز خوانی قرآن کریم، برگزاری حلقات صالحین و پرسش و پاسخ را برای مردم برگزار خواهند کرد.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف طلاب و روحانیون اعزامی به روستاها رسیدگی و برطرف کردن مشکلات مردم است، که در صورت نیاز مشکلات را به دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و یا مسئولان ابلاغ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha