پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 492241
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
تصاویر/ استقبال دانش آموزان مدرسه پاسداران تهران از شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

حوزه / طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با حضور در کنار قبور شهدای گمنام ضمن افطاری، نماز جماعت را اقامه کرده و به عزاداری و روضه خوانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با حضور در کنار قبور شهدای گمنام ضمن افطاری، نماز جماعت را هم به امامت حجت الاسلام ناصر اکبرزاده مدیر این مدرسه، اقامه کرده و بعد از آن به عزاداری و روضه خوانی در کنار شهدا پرداختند.

 

راه‌های تحقق وراثت انبیا

حجت الاسلام مهدی میرزاجانی، در جلسه اخلاق طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه با اشاره به راه‌های تحقق وراثت انبیا در علماء اظهار داشت: نبوت الهی به دو گونه انتصابی و اکتسابی است و نبوت انتصابی در پیامبران الهی محدود میشود اما به نبوت اکتسابی می‌توان با تلاش دست یافت.

وی ادامه داد: وراثت علماء بر انبیا زمانی محقق می‌شود که روح قدسی و معنویت در عالِم دین نمود پیدا کند و برای رسیدن به نبوت اکتسابی و وراثت انبیا باید مثل انبیا به روح قدسی دست پیدا کرد.

 

تشرف۱۷۶ زائر اولی آذربایجان غربی در اردبیهشت به حرم رضوی

حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: با مساعدت آستان قدس رضوی ۱۷۶ زائر اولی محروم آذربایجان غربی در قالب ۴ کاروان در اردیبهشت امسال به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی تصریح کرد: این زائران افراد بالای چهل سال می‌باشند که در قالب طرح کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» به زیارت امام رضا (ع) اعزام می‌شوند و مدت زمان اسکان این زائران ۳ در مشهد روز است و محل اسکان آنها نیز در زائر شهر رضوی می‌باشد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha