پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که به قم سفر کرده است، امروز با حضور در دفتر رسانه رسمی حوزه های علمیه  از خبرگزاری حوزه  و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: وی دراین بازدید، طی گزارشی که از سوی سردبیران و دبیران رسانه رسمی حوزه های علمیه، ارائه گردید در جریان روند اطلاع رسانی در حوزه های علمیه قرار گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه این بازدید در نشستی  که با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه داشت بر اطلاع رسانی از فعالیت های روحانیون و مبلغان و همچنین تعامل بیشتر رسانه حوزه با سازمان تبلیغات تاکید شد.

وی با اشاره به راه اندازی پویش های خبرگزاری حوزه گفت: پویش «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» که خبرگزاری حوزه راه اندازی کرد، حق خاصی بر گردن ما گذاشت  و مایه برکت شد و از این بابت ممنون و قدردان هستم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که راه اندازی پویش ها، درگاهی مورد اعتماد برای طلاب، مسئولان فرهنگی و نهاد های دینی و حوزوی  است افزود: پویش«اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» 110هزار کلمه کامنت شد که باعث گردید، نظرات موثر جمع شود و کار ما را بسیار آسان کرد که شاید قادر نبودیم به این حجم از اذهان، افکار و آراء را تجمیع کنیم.

وی با تاکید بر این که این پویش یک درگاه مورد اعتماد برای ارتباط بین طلاب و مسئولین بوده و افرادی که معمولا در نظرسنجی های این پویش شرکت می کنند، عموما انسان های دغدغه مند و فرهیخته هستند اظهارداشت: صداقت و امانت داری در این پویش ها،‌آرامش و اعتماد به کار بر می دهد و مخاطب احساس می کند درگاه مطمئنی برای بیان نظرات خود پیدا کرده است ودر نظرسنجی های آینده نیز شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که وقتی پویش راه افتاد تا جایی که می توانستم کامنت ها را می دیدم، بیان کرد: به عنوان مثال، انتخاب عنوان «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم...» یکی از عناوینی است که به صورت هوشمندانه انتخاب شد و طلاب را با کار درگیر کرد و برای آنان جذابیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین برته نیز در سخنانی گفت: خبرگزاری حوزه در طول این دوسال چندین پویش داشته است که اولین آن «صریح و بی پرده با آیت الله اعرافی بود»که ۵۰ هزار کلمه کامنت به صورت دقیق، عالمانه و آموزنده از سوی مخاطبان امده بود.

وی افزود: خبرگزاری حوزه همه این کامنت ها را بدون دخل و تصرف تحلیل کرد و تقدیم آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه گردید.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه به پویش های  اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بودم ؛ارزیابی سریالهای ماه رمضان به ویژه سر دلبران؛  هر طلبه یک پیشنهاد؛  و مهمترین کارهای زمین مانده حوزه را چه می دانید؟  اشاره کرد و گفت: در این پویش ها اصول اخلاقی و طلبگی را رعایت می کنیم و به دنبال این هم نیستیم که شخصیت حوزوی را اتو کشیده به دیگران معرفی کنیم، بلکه به دنبال این هستیم که واقعیت ها آنطور که هستند معرفی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha