سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه علی آباد کتول استان گلستان:

حوزه/امام جمعه شهرستان علی آباد کتول گفت: بر پایی عدالت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مشکلات تمام جوامع را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست مهدویت با حضور امام جمعه علی آباد کتول در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر سلام الله علیها این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد در این نشست بیان کرد: بر پایی عدالت جهانی حضرت مهدی(عج) همه مشکلات را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدگاه ادیان مختلف مبنی بر وجود امام زمان(عج) تشریح کرد: گاهی عملکرد و تلاش های دشمن مبنی بر نابودی شیعه اثنی عشری و از بین بردن فرهنگ انتظار، موجب ترویج بیشتر فرهنگ مهدویت می شود، مانند: هزینه های میلیاردی آمریکا برای ساخت فیلم های ضد مهدیوت، همایش های بزرگ دانشمندان مسیحی و یهودی علیه امام زمان(عج)ه، وجود مدعیان دروغین که همه این عوامل، نشانگر اثبات وجود حضرت و توجه بیشتر به فرهنگی مهدویت است.

امام جمعه علی آباد کتول با بیان این مطلب که عدالت جهانی حکومت مهدوی که ادامه عدل حکومت علوی است، اظهار کرد: قدرت های جهانی امروز که ادعای عدالت دارند، نه تنها تهی هستند، بلکه تنها هدف آنان بالا بردن مقام و جایگاه خودشان است که برای این کار جان هزاران انسان را به خطر می اندازند.

حجت الاسلام مهدی نژاد، منشا منفعت طلبی دشمنان را غفلت از خدا دانست و تصریح کرد: ائمه اطهار علیهم السلام؛ هوای نفس، طمع، غفلت از رسیدگی مردم، بی اهمیتی به اموال بیت المال، جاه طلبی را از دلایل منفعت طلبی افراد می دانستند که با ظهور امام زمان(عج) و برپایی عدالت جهانی حضرت همه این مشکلات به خواست خداوند متعال برطرف خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha