پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با قاریان و حافظان قرآن کریم

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: ضروری است صداوسیما توجه بیشتری به الگوسازی قاریان و حافظان قرآن در بین مردم داشته باشد و در کنار دعوت از بازیگران در برنامه‌های تلویزیونی، از قاریان و حافظان دعوت بعمل آمده و سبک زندگی آن‌ها تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، در دیدار قاریان و حافظان قرآن کریم که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه باید به قاریان قرآن کریم احترام بگذاریم و در جامعه مورد عزت و تکریم قرار داشته باشند، اظهار کرد: در آستان قدس رضوی آنچه در توان داشته باشیم با امکاناتی که در اختیار داریم در جهت نشر معارف قرآنی، تربیت قاری و حافظ قرآن انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی هزاران حافظ، قاری و محقق قرآن کریم در بین بانوان و آقایان تربیت شده‌اند و جامعه قرآنی کشور مدیون تلاش‌های رهبر معظم انقلاب در این عرصه است.

تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: به دلیل غلبه فرهنگ‌های طاغوتی و غیر دینی پیش از انقلاب برخی معیارها در جامعه ما تغییر کرد، در صدر اسلام قاری قرآن کریم عظمت و جایگاهی داشت که پس از انقلاب اسلامی در حال رسیدن به آن جایگاه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha