جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ایستادگی و مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر سیاست های آمریکا است، تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه اهل سازش با استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ساری به فشارهای اقتصادی آمریکایی ها علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: این فشارها تأثیری در اراده پولادین ملت ایران نخواهد داشت.

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر سیاست های آمریکا است، افزود: ملت ایران هیچ گاه اهل سازش با استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت مقاوم ایران اسلامی با اقتدارد  برابر سیاست های مستکبرانه آمریکایی ها ایستادگی خواهند کرد، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند گزینه قطعی ملت ایران در برابر آمریکایی ها مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، سیاست آمریکایی ها در برابر ملت ایران را کاملاً اشتباه دانست و خاطرنشان کرد: چهل سال است که دولتمردان مختلف آمریکایی با فشارهای اقتصادی تلاش می  کنند ملت ایران از مواضع اصولی خود دور کنند، اما شاهد پیشرفت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در این سال ها بوده ایم.

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی ها با فشارهای اقتصادی تلاش می کنند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کنند، گفت: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که این ملت مقاوم و با بصیرت هیچ گاه تسلیم خواسته های آنها نخواهند شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با کارگزاران نظام معنای کامل مذاکره با آمریکایی ها را تشریح و تبیین کردند، افزود: متأسفانه برخی ها همچنان در داخل کشور بر طبل مذاکره با این کشور فریبکار می کوبند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مذاکره با آمریکا همانطور که رهبری نظام نیز فرمودند سم مهلکی برای کشورمان است، خاطرنشان کرد: آنها به دنبال تضعیف اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که وظیفه مسؤولان در شرایط فعلی گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به آن است، تصریح کرد: با مدیریت صحیح و انقلابی می توان بحران ها و مشکلات را از کشور دور کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که مسائل اقتصادی کشور موضوعاتی غیر قابل حل نیستند، خاطرنشان کرد: با یک مدیریت صحیح و تصمیم گیری مناسب می توان مشکلات اقتصادی را نیز رفع کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha