جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه با بیان اینکه مشکلات داخلی باید از سه اصل شرع، قانون و عقل حل شود، تاکید کرد: ملت و دولت عراق در برابر هرگونه تجاوز آمریکا، در کنار ایران خواهد ایستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه با بیان اینکه مشکلات داخلی باید از سه اصل شرع، قانون و عقل حل شود، تاکید کرد: ملت و دولت عراق در برابر هرگونه تجاوز آمریکا، در کنار ایران خواهد ایستاد.

وی به تشدید رفتار آمریکا علیه ایران و اعلام حالت وضعیت فوق العاده اشاره کرد و گفت: عراق در کنار اقدامات آمریکا در جهت تحریم ایران هرگز نمی ایستد و امروز ملت و دولت عراق در کنار ایران خواهد ماند.

امام جمعه نجف اشرف با بیان اینکه آمریکا چگونه نقض توافق ها را توجیه می کند و در منطقه جنجال به وجود می آورد، گفت: آمریکا باید به یک صخره محکم برخورد کند تا آن را به موقعیت طبیعی و به دور از قیمومیت بر جهان برگرداند.

سید قپانچی در خطبه دینی به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه (س) برای رسول الله (ص) جانفشانی کرد و در ایمان سبقت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha