جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره «سحری» در ایام ماه مبارک رمضان در دیترویت برگزار می شود

حوزه/در دومین جشنواره «سحری» در ایام ماه مبارک رمضان که در شهر دیترویت در ایالت میشیگان برگزار می شود، ۲۲ توزیع کننده غذاهای مختلف سنتی اسلامی حضور داشته و ده ها هزار شرکت کننده از غذاها بازدید می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دومین جشنواره «سحری» در ماه مبارک رمضان در شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا برگزار شده و در آن شهروندان صرف نظر از دین و اعتقادات مذهبی در داخل و خارج از دیترویت شرکت می کنند.

این جشنواره هر هفته روزهای جمعه و شنبه در ایام ماه رمضان در «هایپ اتلیتکس» در بلندی های دیربورن برپاست.

حسن شامی برگزارکننده رویداد گفت: احترام به دیگران، بزرگداشت وجود یکدیگر و تفاوت هایی که با هم دارید هدف این جشنواره است.

شامی در این باره گفت: نخستین هفته قطعا موفقیت محسوب می شود و تقریبا 10 هزار شرکت کننده برای جشنواره درآخر هفته حضور داشتند. جامعه فوق العاده ای که از همدیگر حمایت می کنند. این رویداد به عنوان سکویی ایفای نقش می کند که در آن می توانیم پل ارتباطی میان اجتماعات مان بسازیم. غیرمسلمانان زیادی شرکت کردند. فوق العاده است و بسیاری از مسلمانان نیز غیرعرب بودند.

 

ثبت نام در جشنواره رایگان بوده و 22 توزیع کننده غذا با تنوعی از طعم ها از ساکنان خاورمیانه ای گرفته تا غذاهای کانادایی حضور داشتند. در حالی که این جشنواره امسال به تازگی آغاز به کار کرده، برگزارکنندگان قصد دارند آن را برای سال های آینده نیز تمدید کنند.

 

شامی در این رابطه گفت: ما مکانی را داریم که مردم با خانواده ها و دوستانشان می آیند و از رمضان لذت می برند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha