جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شکایت مسلمانان گلاستر از بی توجهی پلیس انگلیس به سرقت از مساجد

حوزه/ به گفته بانیان مسجد شهر گلاستر در جنوب غربی انگلیس، سرقت ها از مسجد این شهر زیاد بوده و بی توجهی پلیس تا اندازه ای است که دیگر زحمت گزارش دادن به پلیسرا به خود نمی دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از یک خبرگزاری محلی، بانیان مسجد شهر گلاستر در انگلستان گفته اند تعداد سرقت ها از این مسجد تا اندازه ای بالاست که دیگر به خودشان زحمت گزارش دادن به پلیس را نمی دهند.

این مسجد که در منطقه تردورث در شهر گلاستر در جنوب غربی بریتانیا واقع شده، اخیرا شاهد سرقت صندوق صدقات مردمی بوده و رهبران آن از گزارش دادن به پلیس ناامید شده اند. سرقت از این مسجد اخیرا در ساعات  5 تا 9 صبح شنبه 11 می رخ داده است.

روزه داران تا تا ساعت 4:15 شب در مسجد حضورداشته اند، صبح متوجه به سرقت رفتن صندوق شده اند. تخمین زده می شود که این صندوق حامی 600 یورو بوده است.

جای بدیم مدیر مسجد گفت: این نخستین باری نیست که از مسجد سرقت شده است و گزارش دادن به پلیس بی فایده است و ما دیگر به خودمان زحمت نمی دهیم.

وی افزود: گزارش دادن به پلیس وقت تلف کردن است! هیچ فایده ندارد! فقط کاغذ بازی است! آن ها به ما شماره جرم را می دهند و تمام!

بدیم درباره سارقان گفت: آن ها احتمالا مخفی شده اند و زمان تعطیلی مسجد دست به کار شده اند. و برای وارد شدن به نمازخانه باید از سه در می گذشته اند.

وی افزود که سارقان احتمالا از پنجره خارج شده اند.

گفتنی است کمک های مالی در صندوق صدقات، قرار بود هزینه نگهداری از مسجد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha