جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انجمن اسلامی کلگری، کمپین کمک رسانی برای مسجد تشکیل داد

حوزه/ انجمن اسلامی شمال غربی کلگری در کانادا صفحه وبسایتی برای تامین هزینه ۲.۶ میلیون دلاری برای ساخت یک مسجد جدید با فضای کافی برای مسلمانان تشکیل داده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از ctvnews، انجمن اسلامی شمال غربی شهر کلگری در کانادا، کمپین کمک رسانی برای پیدا کردن یک نمازخانه و مسجد بزرگتر تشکیل داده است.

انجمن صفحه وب سایت «گوفاندمی» یا «بودجه مرا تامین کن» را تشکیل داده است و در یک دوره 7 روزه موفق به جمع آوری 4 هزار و 474  دلار شد. گفته می شود هدف نهایی این گروه جمع آوری 2.6 میلیون دلار برای خریداری یک ساختمان جدید می‌باشد که به عنوان یک مسجد مورد استفاده قرار بگیرد.

درحالی که ساختمان کنونی مسجد ظرفیت 450 نمازگزار را دارد، اما برای برآورده کردن آیین نامه های شهری تنها 125 نمازگزار اجازه برپایی نماز جماعت به صورت همزمان در این مکان را دارند.

نومان سریدی مدیر پروژه در انجمن اسلامی گفت: ما با مدیران املاک مختلف در منطقه صحبت رده ایم. و در 8 سال گذشته به دنبال مکان دیگری بوده ایم.

به گفته وب سایت کمک رسانی، انجمن طراحی هایی بر روی یک کلیسای 4 هزار و 700 فوت مربع انجام داده است که در صورت تغییر آن به مسجد می تواند 300 نمازگزار مسلمان را در خود جای دهد.

درصورت خرید موفقیت آمیز ملک جدید، انجمن قادر خواهد بود در کنار ایجاد برنامه های متنوع فرهنگی- خانوادگی برای جوانان، نمازهای یومیه را نیز به صورت مرتب در این مکان برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha