جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 492417
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
حجت الاسلام شریف حسینی

حوزه/ معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس از برگزاری مسابقه پیامکی "رمضان با قرآن" خبر داد و گفت: این مسابقه تا ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این مسابقه با عنوان «رمضان با قرآن» برگزار و تا 20 خردادماه ادامه دارد.

وی، هدف از برگزاری مسابقه پیامکی "رمضان با قرآن" را مورد توجه قرار داد و افزود: این مسابقه با هدف افزایش آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به آیات نمازی، تفسیر و تاویل آیات، طراحی و در حال برگزاری است.

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس تصریح کرد: شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه باید گزینه صحیح هر سؤال را به ترتیب و بدون فاصله و پشت سر هم به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به قید قرعه به ۳۱۳ نفر از برندگان، جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد، خاطرنشان کرد: اسامی این برگزیدگان از طریق سایت دفتر مرکزی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir اعلام می شود.

حجت الاسلام شریف حسینی در پایان ابراز کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۲۰ خرداد و اعلام نتایج برگزیدگان در تاریخ ۳۱ خرداد ماه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha