پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: طی هماهنگی با آموزش و پرورش، روحانیون مبلّغ نیز در ماه مبارک رمضان با حضور در مدارس و پایگاه ها به تبیین مباحث بیانیه گام دوم انقلاب خواهند پرداخت.

حجت الاسلام اسد الله محید در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، از برگزاری محافل انس با قرآن خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با حضور قاری بین المللی در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی  همچنین به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز با حضور بیش از 2 هزار نفر آحاد مردم و مسئولان شهری در ماه مبارک رمضان و سخنرانی حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیضا با اشاره به یکی دیگر از برنامه های این مجموعه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: تعداد هفت نفر از مبلغین نیز در ماه مبارک رمضان به روستاهای محروم اعزام شدند که دو نفر از روحانیون اعزامی از قم و ما بقی نیز بومی بوده اند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین با آموزش و پرورش نیز هماهنگی هایی انجام شده که در ماه مبارک رمضان از حضور روحانیون در مدارس و پایگاه ها نیز استفاده شودتا به تبیین مباحث بیانیه گام دوم انقلاب بپردازند.

حجت الاسلام محید خاطرنشان کرد: در پنج بقعه متبرکه سطح شهر نیز برنامه های ماه مبارک رمضان و مراسم احیاء شب های قدر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha