جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم فلاح زاده

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه النبی شیراز با بیان اینکه باید دانش ذهنی به عینی و پرورش تفکر علمی و متدولوژیک در راستای تربیت طلاب متعهد و متخصص در عرصه تبلیغ اجرا شود، گفت: باید برخی دروس کلامی متناسب با نیازهای هر منطقه و توانمند سازی طلاب بریا مقابله با شبهات شهرو منطقه خود بومی سازی صورت گیرد.

طیبه فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به مشکلات مسائل آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بانوان در خانواده مسئولیت دارند باید در بخش متون درسی و مناسب سازی دروس اقداماتی انجام شود.

وی افزود: باید برخی دروس کلامی متناسب با نیازهای هر منطقه و توانمند سازی طلاب برای مقابله با شبهات شهرو منطقه خود بومی سازی صورت گیرد.

مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة النبی شیراز، کم کردن سنوات سطح2 از پنج سال به چهار سال را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: باید برای دو سال تحصیل حوزوی و داشتن سطح یک با محوریت مباحث خانواده برنامه ریزی های کلانی داشته باشیم.

وی با اشاره به گرایشی کردن سطح2 از سال چهارم و جهت دادن به هدف رشته مورد نظر طلبه در سطح سه تصریح کرد: پذیرش موافقت با تقاضای سطح چهار تفسیر حوزه علمیه غدیریه خواهران نیز می تواند در این امر به طلاب کمک شایانی کرده باشد.

فلاح زاده با بیان اینکه باید دانش ذهنی به عینی و پرورش تفکر علمی و متدولوژیک و ساختارمند در راستای تربیت طلاب متعهد و متخصص در عرصه تبلیغ تبدیل و اجرا شود، بیان داشت: فرهنگ عملگرا، کاربردگرا و مهارت محور جهت تحول در حوزه آموزش باید ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha