شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرزایی

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: با راه‌اندازی مرکز افق در سال ۹۸ در استان، تمام موقوفات و نذوارت زیر نظر اوقاف در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه متمرکز شده و بین نیازمندان و مستعضفین پخش خواهد شد.

حجت الاسلام داود میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در ارومیه با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: 16 مبلغ از قم، دو مفسر قرآن کریم که در ارومیه وشهرستان خوی مستقر هستند و مبلیغن بومی در بقاع متبرکه و مساجد آذربایجان‌غربی در ایام ماه مبارک رمضان مشغول به تبلیغ هستند.

وی با اشاره با راه‌اندازی مرکز افق در آذربایجان‌غربی، افزود: با راه‌اندازی مرکز افق در سال 98 در استان، تمام موقوفات و نذوارت زیر نظر اوقاف در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه متمرکز شده و بین نیازمندان و مستعضفین پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف آذربایجان‌غربی بیان داشت: برای شب‌های قدر در بقاع متبرکه برنامه‌های متخلفی در نظر گرفته شده است که پهن سفره‌های افطاری برای نیازمندان در قالب برنامه نان شب، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نماینده خبرگان رهبری در امامزاده غریب حسن ارومیه، حضور مبلغین و مفسرین قرآن در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه و مراسم احیاء شب‌های قدر در بقاع متبرکه استان از جمله برنامه‌های اوقاف آذربایجان‌غربی است.

وی از حضور دو نفر از اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در استان خبر داد و گفت: حجج الاسلام علی اعلایی در ارومیه و مصیبی در شهرستان خوی ضمن حضور در مساجد و بقاع متبرکه در مدارس علمیه، زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و مراسم‌های جمع‌خوانی قران کریم هم به سخنرانی و تفسیر قرآن می‌پردازند.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به فضائل ام‌ّ المؤمنین حضرت خدیجه (س) در همه بقاع متبرکه، امام‌زاده‌ها و مساجدی که مبلغین اوقاف در آن حضور دارند، شخصیت دینی و اخلاقی این بانوی مکرم اسلام برای مردم تشریح شد و در شب ولادت امام حسن (ع) هم همه مبلغین اوقاف در منابر به شخصیت والای حضرت و تاثیر صلح ایشان در پیشبرد اسلام خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha