جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 492447
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
سنگر علاف‌ ها

حوزه/ مجموعه داستان‌های طنز دفاع مقدس با عنوان «سنگر علاف‌ها» از سوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) چاپ و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، مجموعه «سنگر علاف‌ها» عنوان یکی از آثار جدید اکبر صحرایی نویسنده داستان‌های دفاع مقدس است که با نگاهی جدید به حوادث جنگ تحمیلی روایتگر افرادی است که معمولا در جنگ به کارگرفته نمی‌شدند و سعی می‌کردند که با شوخ طبعی خود را سرگرم کنند.

این کتاب دربردارنده 55 داستان‌ با عنوان‌های سبیل‌ها، علاف‌ها، خمپاره شادی، هذیان، گدا، صرفه‌جویی، سنگ صبور، اس اس، حباب، یک چشم، خربرفت، اولولک، ستون، عروس، شیش‌خونه و.... است که سعی می‌کند با زبان طنز، خاطرات و حقایقی را درباره دوران پر افتخار هشت دفاع مقدس بیان کند.

این کتاب در شمارگان هزار نسخه و قطع رقعی منتشر شده و با قیمت 130 هزار ریال در فروشگاه‌های به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، «آرزوی چهارم» از مجموعه کتاب‌های روزهای جنگ و کتاب «پیرمرد و حوری» از دیگر آثار اکبر صحرایی با موضوع دفاع مقدس است که به تازگی از سوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است این آثار برای بهره‌مندی علاقه‌مندان حوزه ادبیات دفاع مقدس در غرفه‌های انتشارات به‌نشر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشهد عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha