پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مهدی زمانی فرد

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: تمرکز مدیریت بر مسئله جلسات قرآنی توسط حوزه علمیه که مرجعیت علمی دارد، موجب پربارتر شدن جلسات می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی زمانی فرد در حاشیه بازدید از بخش حوزوی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، آثار ارائه شده در این نمایشگاه را بسیار مفید و موثر ارزیابی کرد و گفت: کارهای متنوعی عرضه شده و افراد با بازدید از آن متوجه می شوند که چقدر کار انجام شده است.

وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه و ارائه محصولات قرآنی در ایجاد انگیزه برای مردم و بهره مندی از آن مفید و تاثیرگذار است.

استاد حوزه علمیه خراسان درباره لزوم توسعه قرآن در جامعه اظهار کرد: برای این کار به برنامه ریزی در آموزش و پرورش به طور گسترده و فراگیر در زمینه قرآن نیاز است تا انس با این کتاب الهی از کودکی آغاز شود و سیر صعودی یابد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن راهنما و راهکار رشد و موفقیت در زندگی است، پیشنهاد داد: نهادهای مردمی مدیریت شوند و قاریان و حافظان به طور علمی کار کنند که مسئله قرآن در جامعه به طور آرام توسعه یابد زیرا اگر در بخش قرآن جلسات عمومی مدیریت شود، به طور صحیح رشد می یابد .

حجت الاسلام و المسلمین زمانی فرد ابراز کرد: مسئله توجه به قرآن بعد از انقلاب افزایش یافته و فعالیت ها به صورت گمنام انجام می گردد و این تلاش ها در جایی مانند نمایشگاه بروز می یابد و انسان متوجه آن می شود.

وی رشد حافظ و قاری را به برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمرکز مدیریت بر مسئله جلسات قرآنی توسط حوزه علمیه که مرجعیت علمی دارد، موجب پربارتر شدن جلسات می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha