سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی گفت: عصبانیت آمریکا برای این است که آنها نتوانستند مردم ایران را علیه نظام جمهور اسلامی بشورانند و اگر میان آمریکا و ایران جنگ بشود به ضرر تمام منطقه تمام خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان گفت: اگر میان ایران و آمریکا جنگ شود، این جنگ به این دو کشور محدود نخواهد ماند و در عراق، شام، امارات، سوریه و لبنان هم جنگ خواهد شد.

وی افزود: ایران درمورد جنگ تجربه زیادی دارد و عصبانیت آمریکا برای این است که آنها نتوانستند مردم ایران را علیه نظام جمهور اسلامی بشورانند و اکنون کشورهای هم پیمان آمریکا مانند عربستان درحالت آماده باش جنگی قرار دارند.

وی افزود: ایران آمادگی کامل جنگ را دارد و آمریکا هم از ترس جمهوری اسلامی ایران گفته که جنگ نخواهد شد، اما این را رهبر معظم انقلاب اسلامی هم قبلا فرموده بودند که «نه جنگی خواهد شد، نه ما مذاکره خواهیم کرد». اگر جنگ بشود جنگ بزرگی خواهد شد و آمریکا و متحدانش هم می دانند که جنگ به ضرر آنها تمام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان در ادامه اظهار داشت: اگر جنگ شود نه فقط دو ارتش بلکه تمام منطقه میدان جنگ خواهند شد و به همین خاطر آمریکا از اکنون کارکنان سفارت خود را از عراق فراخوانده است، چون آمریکا نمی تواند بجنگد، اما ایران آمادگی کامل دفاع را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی آمریکا را یک کشور ترسو خواند و گفت: بعضی از کشورهای عربی به این امیدند که آمریکا به آنها کمک خواهد کرد، اما حالت اکنون آمریکا این است که از ترسش حتی کارکنان سفارت خود را هم فراخوانده است. در این جنگ آمریکا، عربستان و اسرائیل متحد خواهند شد، از سوی دیگر روسیه اعلام کرده است که اگر جنگ بشود با ایران خواهد ایستاد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha