جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عیسی عیسی زاده دفتر تبلیغات

حوزه/ مدیر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی به تشریح بخش های ویژه این نمایشگاه پرداخت و گفت: هر روز در این نمایشگاه مشاوره های پژوهشی به طلاب و دانشجویان و پژوهشگران قرآنی ارائه می شود.

حجت الاسلام عیسی عیسی زاده شب گذشته در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،، گفت: این نمایشگاه با عنوان اولین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی در قم آغاز به کار کرده است.

وی افزود: پیش از این، پژوهشکده و فعالیت های دفتر در نمایشگاه تهران شرکت می کرد ولی امسال تصمیم بر آن شد که نمایشگاه مستقلی از مجموع دفتر مرکزی و دفاتر استان ها در قم تشکیل شود.

مدیر گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت های پژوهشی، فرهنگی، ترویجی و آموزش قرآن که در دفتر تبلیغات موجود است این فعالیت ها در معرض دید عموم قرار می گیرد تا هم خدمات خوبی به مجموعه استان ارایه شود و هم اینکه مجموعه بخش های دفتر تبلیغات با امید و قدرت بیشتر ی در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی گفت: یکی از برنامه های امسال، فعالیت ویژه در بخش خانواده بود؛ در این نمایشگاه، تصمیم بر آن شده است که با برنامه شبانگاهی که از ساعت 21 و 30 تا 1 بامداد برگزار می شود، ضمن ارایه آثار، ارایه برنامه‏ های شاد و جنگ قرآنی، ارایه نرم افزاری قرآنی به خانواده ها و بازدیدکنندگان برکات و زحماتی که در طول چهل سال پس از انقلاب در دفتر کشیده شده است و آثار کم نظیر قرآنی در سراسر کشور تولید شده در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیر گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی یادآورشد: دفتر تبلیغات اسلامی تصمیم گرفت آثار خود را با 50 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار دهد که در بخش کودک و جوان و نوجوان و عموم مردم از غنای بسیار بالایی برخوردار است زیرا صدها اثر مکتوب و نرم افزاری دراین دفتر تولید شده است.

حجت الاسلام عیسی زاده یادآورشد: یکی از امتیازات مهم این نمایشگاه، هدیه بزرگ و ارزشمند دفتر به همه بازدیدکنندگان است که همانا نصب بیش از 20 نرم افزار موبایلی رایگان قرآنی به بازدید کنندگان است؛ هر کدام از علاقه مندان با رجوع به واحد فناوری آوری می توانند به این نرم افزارها دست یابند که هرکدام از آنها می توانند نقش مهمی در تامین نیازهای قرآنی مردم داشته باشند.

وی افزود: از دیگر بخش های این نمایشگاه می توان به ارایه مشاوره های پژوهشی به طلاب و دانشجویان و پژوهشگران قرآنی که از سوی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران پژوهشکده ارایه خواهد شد، اشاره کرد.

مدیر برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: از دیگر برنامه های نمایشگاه، برگزاری نشست های علمی و نقد آثار قرآنی است که در دو نوبت روز و شب برگزار می شود.

وی گفت: از دیگر برنامه های نمایشگاه، اخذ طرح های نوی قرآنی از سوی بازدیدکنندگان است که پس از دریافت طرح ها و بررسی آنها به بهترین ها، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از هفت اثر منتشر شده در حوزه سبک زندگی   که به زودی از طریق واحد فناوری اطلاعات اعلام می شود را از دیگر برنامههای جذاب این نمایشگاه،برشمرد.

وی یادآورشد: یکی از امتیازات نمایشگاه، ارایه بیش از 150 پایان نامه دفاع شده قرآنی است که از سوی دانشگاه باقرالعلوم ارایه شده می باشد.

حجت الاسلام عیسی زاده عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های جذاب ویژه خانواده ها، برگزاری برنامه های هنری، از سوی مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی می باشد که به صورت جنگ و اهدای جوایز برای کودکان به اجرا در می آید.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و گرانی کاغذ در جامعه، آثار قرآنی نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به بازدید کنندگان عرضه می شود که این خدمت را نیز می توان از جمله امتیازات نمایشگاه برشمرد.

مدیر گروه فرهنگ نامه های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی یادآورشد: در بخش پاسخ به سوالات قرآنی نمایشگاه، پاسخگویی و حضوری توسط کارشناس قرآنی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha