پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نژادپرست

حوزه/ یک مرد نژادپرست در شهر "کری" در مینه سوتای آمریکا که در فروشگاه مک دونالد به روی گروهی از نوجوانان از جمله یک دختر محجبه سیاه پوست اسلحه کشیده بود، تنها به ۴۵ روز زندان، پرداخت جریمه و منع استفاده از اسلحه محکوم شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از valleynewslive، مرد نژادپرستی که در شهر کری در ایالت مینه سوتای آمریکا به روی گروهی از نوجوانان مسلمان در مک دونالد اسلحه کشیده بود روز جمعه مجرم شناخته شد و به 45 روز زندان، سه سال حبس مشروط و منع استفاده اسلحه محکوم شد.

جنیفر آستین قاضی دادگاه کری، لیوید ادوارد جانسون را به 45 روز زندان و 24 روز کار اجباری محکوم کرد. وی همچنین تا آخر عمر حق استفاده از تسلیحات نظامی را نخواهد داشت. این درحالی است که وی به ارتکاب تهدید تروریستی علیه نوجوانان مسلمان اعتراف کرده بود. وی همچنین باید تا پایان دوره حبس مشروط 2500 دلار جریمه بپردازد.

گفته می شود ماجرا به دریری سال گذشته باز می گردد که گروهی از نوجوانان مسلمان از جمله یک دختر محجبه در صف خرید فروشگاه مک دونالد معطل کرده و مرد نژادپرست علیه آنان اعتراض کرده و با گفته های نژادپرستانه و اسلام ستیزی برخورد کرده است. وی هنگامی که با اعتراض نوجوانان مواجه می شود از مغازه خارج شده و با اسلحه بازگشته و به روی دختر محجبه اسلحه کشیده است.

 

وکیل دختر 17 ساله نوجوان، که سیاه پوست و محجبه می باشد، بیانیه ای از سوی او قرائت کرده و گفت: هرگز تصورش را نمی کردم که در یک شب دوشنبه عادی در مک دونالد با چنین برخوردی مواجه شوم. تنها به خاطر رنگ پوستم و حجابی که به سر داشتم با من رفتاری شد که مناسب یک انسان نبود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha