جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم غبارروبی ضریح حضرت معصومه(س) توسط مدیران کتابخانه های حوزه های علمیه

حوزه/ آیین غبارروبی حرم مطهر بانوی کریمه اهل‌بیت با حضور مدیران روابط عمومی‌های نهادهای فرهنگی و سازمان‌های استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیین غبارروبی حرم مطهر بانوی کریمه اهل‌بیت شب گذشته با حضور مدیران روابط عمومی‌های نهادهای فرهنگی و سازمان‌های استان قم در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این آیین بهرام سرمست؛ استاندار، سید مرتضی سقائیان نژاد؛ شهردار و جمعی دیگر از معاونین استانداری و مدیران نهادها و سازمان‌های استان قم حضور داشتند.

بهرام سرمست طی سخنانی در این آیین با اشاره به این‌که روابط عمومی مرزبندی‌های نوین عصر ارتباطات است، ابراز داشت: عصر ارتباطات را می‌توان عصر انفجار اطلاعات توصیف کرد به صورتی که در چنین عصری پیروز میدان سازمان و نهادی است که روابط عمومی آن ارتباط نظام‌مند و شفاف‌تری با رسانه‌ها داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به این‌که عصر امروز عصر پاسخ به نیاز انتشار و گردش محتوا است، عنوان داشت: قدرت اندیشه قدرت اصلی این عصر است؛ این در حالی است که مهارت شنیدن انتقاد یکی از مؤلفه‌های یک سازمان و مدیر موفق و معیار در این عصر است.

سرمست، تفاهم با مخاطب را سومین مؤلفه یک سازمان ممتاز در عصر ارتباطات توصیف کرد و گفت: سازمانی موفق خواهد بود که با روابط عمومی خود بتواند یک رابطه مبتنی بر تفاهم با مخاطبانش برقرار کند.

گفتنی است: در پایان این آیین نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام احمدی برگزار و پس از آیین غبارروبی مسئولان روابط عمومی نهادها و ادارات استان قم بر سفره افطاری کریمانه بانوی کریمه اهل بین مهمان شدند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha