پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده طلاب حوزه خواهران استان فارس

حوزه/ نماینده طلاب مدارس علمیه خواهران فارس با بیان اینکه در سطح چهار از دروس مجازی و آنلاین استفاده شود، گفت: مسئله محوری در سطح چهار باید مورد توجه قرار گیرد، و طلابر از همان ابتدا مسائل مورد نیاز جامعه را انتخاب کرده و زیر نظر استاد راهنما تمام مقالات و پژوهش های چهار ساله خود را بر اساس همان موضوع ارائه دهند.

فاطمه البرزی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه نباید بین حوزه و جامعه شکافی ایجاد شود، اظهار داشت: به روز و هماهنگ بودن دروس حوزوی با نیاز جامعه مانع ایجاد شکاف بین حوزه و جامعه می شود.

نماینده طلاب مدارس علمیه خواهران استان فارس به مباحث تبلیغی و فرهنگی طلاب در ادارات اشاره و تصریح کرد: باید برای طلاب در ادارات و ارگان های مختلف ساعات کارورزی در نظر گرفته شود و علاوه بر دروس تئوری، آموزش های عملی را فرا بگیرند.

وی با بیان اینکه در سطح چهار از دروس مجازی و آنلاین استفاده شود، خاطرنشان کرد: مسئله محوری در سطح چهار باید مورد توجه قرار گیرد، و طلاب سطح چهار از همان ابتدا مسائل مورد نیاز جامعه را انتخاب کرده و زیر نظر استاد راهنما تمام مقالات و پژوهش های چهار ساله خود را بر اساس همان موضوع ارائه دهند.

البرزی عنوان کرد: در جامعه کنونی فرقه های مختلفی در حال جولان دادن هستند و وظیفه حوزه نیز در قبال آنان، انجام فعالیت های فرهنگی و پاسخ به شبهات در فضای مجازی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha