شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری امروز در نشست با مسؤولان جهاد دانشگاهی استان بوشهر بر توجه به زبان انگلیسی و تعلیم آن در حوزه های علمیه تاکید و آن را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در نشست با مسؤولان جهاد دانشگاهی استان بوشهر بر لزوم توجه به زبان انگلیسی و تعلیم آن در حوزه های علمیه تاکید کرد و اظهار داشت: حدود 12 سال است که مرکز زبان در حوزه علمیه قم فعال است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با وجود اهمیت زبان انگلیسی برخی از مواقع طی این چند سال اخیر دوره های کوتاه مدتی را برای یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه علمیه بوشهر برگزار کرده ایم، اما آن طور که باید و شاید این دوره های مفید واقع نشد.

وی بیان داشت: یکی از مصوبات شورای عالی حوزه گنجاندن درس زبان انگلیسی در برنامه طلاب بوده است اما با توجه به تراکم درسی حوزه و سنگینی دروس باید تدبیری اندیشیده شود تا این کار به خوبی انجام شود.

حجت الاسلام خدری از آمادگی حوزه علمیه بوشهر برای انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: این مسئله را در جلسه شورای حوزه علمیه استان مطرح خواهیم کرد و در صورت موافقت آماده همکاری هستیم.

حجت الاسلام حسین فقیه، معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه بر ضرورت توجه به زبان انگلیسی در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: داشتن انگیزه کافی برای این کار بسیار مهم است و باید این احساس نیاز به یادگیری این زبان در فرد ایجاد شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha