جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 492602
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا

حوزه/ تهیه‌کننده برنامه سحرگاهی شبکه سه، زمان سحر و خلوت مخاطبان با خدایشان را بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با تک تک مخاطبان دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمدرضا رضاییان، تهیه کننده برنامه«ماه من» درباره ایده اصلی این برنامه گفت: پس از اینکه ما سفارش برنامه را از شبکه گرفتیم اتاق فکر‌های مختلفی تشکیل دادیم که چطور می‌توان یک برنامه متفاوت سحرگاهی را تولید کرد که با شعار شبکه سه که شبکه جوان است، هم‌خوانی داشته باشد. ما می‌خواستیم برنامه‌ای داشته باشیم که رنگ و بوی جوانی داشته باشد و این موضوع را در همه بخش‌های برنامه از دکور و متن و .. درنظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه هنگام سحر زمان خوبی است تا  به خلوت مخاطبان راه پیدا ‌کنیم گفت: زمان‌های دیگر شبانه روز و هنگام فعالیت‌های اجتماعی  سر مخاطب شلوغ است اما هنگام سحر  می‌توان  با تک تک مخاطبان حرف زد چراکه آدم‌ها بیش‌تر در خلوت خود هستند و با خدا ارتباط معنوی دارند.

رضائیان با بیان اشاره به اجرای نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا گفت: آقای شریعتی حدود ۱۰ سال در ساختار محتوای معارفی و شکل و شمایل سمت خدا کار کرده بود و بیشتر در آن قالب شناخته شده بود اما این برنامه فرصتی جدید برای بروز توانمندی‌های دیگر او خصوصا در حفظ متن برنامه فراهم کرد که تا به حال بازخوردهای خوبی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha