سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 492617
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
قرآن

حوزه/ مدیر کانون سلمان فارسی روستای دادران شهرستان درمیان با بیان اینکه قرآن پژوهی در سطح کشور بسیار کمرنگ شده است، گفت: باید بیشتر به این موضوع توجه شود و جامعه را به سمت و سویی ببریم که مردم با محوریت قرار دادن مفاهیم قرآنی در زندگی شان در صدد برطرف کردن مشکلات جامعه و اجتماع باشند.

مهدی پرناک، مدیر کانون سلمان فارسی روستای دادران شهرستان درمیان، در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری این چنین نمایشگاه هایی که زمینه ساز توجه به قرآن می شود بسیار اهمیت دارد .

وی افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها در ماه مبارک رمضان باعث انس گرفتن هرچه بیشتر مردم با قرآن و مفاهیم آن می شوند به گونه ای که زمینه ای برای توجه هرچه بیشتر به معارف قرآنی فراهم می شود.

مدیر کانون سلمان فارسی روستای دادران شهرستان درمیان با بیان اینکه قرآن پژوهی در سطح کشور بسیار کمرنگ شده است، تصریح کرد: قرآن پژوهی که در جامعه کمرنگ تر شده است، باید بیشتر توجه شود و جامعه را به سمت و سویی ببریم که مردم با محوریت قرار دادن مفاهیم قرآنی در زندگی شان در صدد برطرف کردن مشکلات جامعه و اجتماع باشند.

پرناک خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها در جهت انس با قرآن و درک مفاهیم قرآنی می تواند ارزشمند باشد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha