شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مدیران مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه با حجت الاسلام تیلی

حوزه/ طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه از حجت الاسلام زینالی تیلی استاد پیشکوست حوزه عیادت و از زحمات ده‌ها ساله وی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه شامگاه یکشنبه با حضور در منزل حجت الاسلام سید ابراهیم زینالی تیلی ضمن عیادت وی از زحمات ده‌ها ساله وی در تربیت طلاب و تبلیغ دین قدردانی کردند.

حجت الاسلام زینالی تیلی از روحانیون باسابقه و انقلابی شهر ارومیه، از اساتید سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه و پدر شهید می‌باشد.

شهید سید محمدجواد زینالی تیلی فرزند حجت الاسلام تیلی در 13 رمضان مصادف با 13 خرداد سال 64 در پیرانشهر به دست گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده است.

حجت الاسلام زینالی تیلی احادیث، خاطرات و مسائلی دینی و اجتماعی که در طول شصت سال تبلیغ دین به مردم بیان کرده را در بیش از 60 سالنامه ثبت و ضبط کرده است.

در این دیدار حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با بیان این مطلب که تجلیل و قدردانی از اساتید پیشکسوت حوزه وظیفه همگان است گفت: به عنوان خادم حوزه از جمله مهم‌ترین وظیفه خود را تجلیل از کسانی می‌دانیم که عمر خود را در راه تربیت طلاب و تبلیغ دین به مردم، صرف کردند و امروز تجلیل از آن‌ها تنها کاری است که می‌تواند قطره‌ای از دریای زحمات ده‌ها ساله آن‌ها را جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha