سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
اردوی جهادی طلاب در ماه مبارک رمضان آغاز شد

حوزه/خانم عطاءاللهی از آغاز اردوی جهادی طلاب در قالب اعزام مبلغه ها به مناطق مختلف شهر، اداره ها، صدا و سیما و پایگاه مساجد محلات مختلف همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

خانم زینب عطاءاللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مناجات و بندگی، ماه خودسازی و خلوص نیت، به آغاز اردوی جهادی طلاب در محله های آسیب پذیر استان اشاره کرد و بیان داشت: طلاب مبلغه بعد از شناسایی محلات آسیب پذیر شهر، فعالیت های  تبلیغی خود را با هدف برطرف کردن آسیب ها، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان شروع کردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: این مبلغه ها وظیفه پاسخگویی به شبهات اعتقادی، بیان احکام، سخنرانی با محوریت مباحث اخلاقی، سبک زندگی اسلامی و ... را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نیمی از مبلغه های این موسسه غیر بومی هستند، افزود:  مبلغه ها با همکاری معاونت فرهنگی حوزه در شهر و روستای خود به تبلیغ و بيان احکام اسلامی و مباحث دینی می پردازند.

معاون فرهنگی حوزه با اشاره به برنامه های فشرده تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان در مساجد مختلف، عنوان کرد: بیان نکات اخلاقی، پاسخگویی به سوالات شرعی، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص «بیانیه گام دوم انقلاب»، سخنرانی پیرامون سیره امام علی (ع)، تبیین جایگاه امامت و ولایت از جمله برنامه های تبلیغی خواهران مبلغه است.

خانم عطاءاللهی ایجاد انگیزه و امید بخشی به مردم را با توجه به شرایط سخت اقتصادی از جمله وظايف طلاب اعزامی عنوان کرد.

وی در پایان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مبارزه با هوای نفس، منیت ها و ساختن درون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha