جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س)یزد از برگزاری روزانه جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور طلاب و عموم بانوان یزدی در این مدرسه علمیه خبر داد.

اقدس السادات دهقان منشادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با تبریک فرارسیدن  میلاد پربرکت کریم اهل بیت(ع) از برگزاری جلسات روزانه ختم قرآن کریم در این مدرسه خبر داد و افزود : در این جلسات معنوی علاوه بر تلاوت قرآن، تفسیر آیات نورانی قرآن توسط اساتید حوزه بیان می شود و بعد از تلاوت، به بیان احکام شرعی و پرسش و پاسخ توسط اساتید مجرب پرداخته می شود .

وی هدف از برگزاری این جلسات را انس بیشتر طلاب با قرآن و مهارت برگزاری محافل قرآن بیان کرد و یادآور شد: یکی از راه های بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از این ماه عزیز و ارتقای رشد معنوی و بعد روحانی طلاب، شرکت در همین جلسات تلاوت قرآن و توجه به تفسیر آیات قرآن می باشد که به حول و قوه الهی طلاب با اشتیاق فراوان و توجه کامل در این جلسات شرکت می نمایند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها یزد)، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای طلاب و مسلمانان، این ماه را بسیار پر فضیلت برشمرد و ادامه داد: این ماه، ماه بخشودگی، آمرزش و ریزش رحمت الهی بر بندگان استکه باید تمام تلاشمان بر توفیق درک این ماه مخصوصا شبهای قدر باشد.

دهقان منشادی ابراز کرد: جزو روزه داران خاص باشیم و بتوانیم کنترل نفس اماره خویش را با روزه داری بر عهده بگیریم و  این نفس سر کش همچون شیطان در این ماه  به بند بکشیم و در دعاهایمان حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف را حتما یاد کنیم تا به برکت این ماه تعجیل در فرج حاصل شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha