پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 492694
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کتاب دروس معرفت نفس

حوزه/ کتاب دروس معرفت نفس اثر علامه حسن زاده آملی در انتشارات الف لام میم به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این کتاب که بارها به زینت طبع آراسته شده است از کتاب های پر چاپ و تیراژ حضرت علامه است که در طول عمر خود ناشرهای متعدد و چاپ های گوناگونی را تجربه کرده است و همچنان در صدر آثار پرفروش حضرت علامه شمرده می شود.

این کتاب سلسله درس های علم النفس از منظر فلسفه اسلامی است که علامه حسن زاده در دوران تبلیغ و زمان های تعطیلی حوزه علمیه به عموم مردم مستعد تدریس کرده و حاصل تدریس خود را به رشته تحریر در آورده و  در قالب کتاب دروس معرفت نفس عرضه کرده اند.

این کتاب پیشتر در سه دفتر و در سه جلد مجزا در قالب 150 درس عرضه می شد ولی ویژگی چاپ جدید آن است که هر سه دفتر در یک مجلد در قطع وزیری و با سه درس افزوده نسبت به چاپ های پیش است.

برخی از شاگردان و شاگردانِ شاگردان معظم له در کشور همت بر آن داشته اند تا سیره آن حضرت را ادامه داده و این کتاب را عموم مستعدان تدریس می کنند. دشورای کتاب، آن را از حالت خود خوان خارج کرده و نیاز به استاد برای مخاطبان احساس می شود.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب به کتابگاه بازار فروش اینترنتی کتاب به کمک لینک http://yon.ir/xmBaK مراجعه کنند و از مزیت پست رایگان نیز بهره مند شوند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    الحمدالله